Book tour 2017.

Cześć kochani.

Tak jak obiecałam przychodzę do Was z pierwszym na blogu Book Tourem. Książka, która wygrała w ankiecie to ''Tysiąc Pięter" Katharine McGee. Oczywiście ja tę książkę przeczytałam już dawno wiec tu daje link do recenzji.  Może Was zaciekawi i weźmiecie udział :).

Niżej dodaje regulamin oraz to co należy zrobić. Zachęcam Was kochani do brania udziału.



Co należy zrobić?


1.Przeczytaj regulamin.

2.Zgłoś się pod postem.

3.Przyślij na e-maila (agunia1164@interia.pl) informacje:
- adres.
- link do bloga lub bookstagrama (jeśli posiadasz to i to prześlij oba).

4.Opublikuj baner na swoim blogu bądź bookstagramie.

Baner.

REGULAMIN:

1. Organizatorką Book Tour jestem ja, autorka bloga Zrecenzowany Świat Agi.
2. Książka "Tysiąc Pięter" należy do mnie, ale zachęcam do zapisywania notatek i zaznaczania ciekawych fragmentów oraz wpisania się na pustych stronach książki ( będą one zaznaczone). Będzie to dla mnie świetna pamiątka.
3. W Book Tour mogą wziąć udział wszyscy, którzy mają adres korespondencyjny na terenie Polski oraz posiadają bloga książkowego lub bookstagrama ( mile widziane to i to).
4. Termin zgłaszania: od środy (05.07.2017) do piątku  (14.07.2017) pod tym postem oraz na adres e-mail (agunia1164@interia.pl).
5. Dane adresowe przekażę tylko kolejnej osobie bez publikowania i udostępniania ich.
6. Książkę należy wysłać listem poleconym. (poinformuj mnie o wysłaniu oraz otrzymaniu książki).
7. Od odebrania przesyłki do jej wysłania może upłynąć maksymalnie 14 dni.
8. Na publikację recenzji wyznaczone jest 21 dni od otrzymania książki.
9.W razie problemów należy zgłosić się na mój adres e-mail (agunia1164@interia.pl) bądź na Facebooku bloga bądź na mój bookstagram.
10. Podsumowanie będzie umieszczone na blogu po skończeniu Book Touru.
11. Na stronie na facebooku, (który podałam wyżej) będzie na bieżąco aktualizowana lista uczestników i aktualne miejsce pobytu książki.
12. Długość Book Toura zależy od ilości uczestników, która jest nieograniczona. :) Jeśli książka będzie cieszyła się powodzeniem dodam kolejny termin zgłoszeń.
12. Regulamin może ulec zmianie.


Zasady i regulamin wyszły trochę bardzo sztywne i oficjalne. Jednak nie zrażajcie się tym.
Liczy się dobra zabawa i czytanie! Mam nadzieję, że wszystko jest jasne :)
Serdecznie zapraszam robaczki.


Buziaczki.
Agaa.

7 komentarzy:

  1. Tą książkę akurat czytałam, ale pomysł bardzo fajny :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że się zdecydowałaś na taką zabawę. Z wielką chęcią wzięłabym udział, gdybym miała czas :/

    Pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału u mnie w KONKURSIE,
    Oliwia :")

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł,a książką jestem zainteresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Proszę o zgłoszenie na adres e-mail :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł, ale raczej nie miałabym czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z taką akcją! Książka jednak nie w moim guście...
    Pozdrawiam i zapraszam na nową recenzję do mnie, Herbaciane recenzje

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ogromną chęcią wzięłabym udział, tylko, że nie mam pojęcia jak to wyszłoby czasowo :(. Aktualnie mam dużo recenzenckich do przeczytania. Później nie ma mnie od końca lipca do 1/2 tyg. sierpnia, więc po prostu nie jestem fizycznie w stanie ogarnąć tego :( Ale jakby lista była długa to wzięłabym udział, bo wtedy po prostu doszłaby do mnie na końcu.

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń