#65 Recenzja "Bracia Slater- Alec" - L.A. Casey.

Hej kochani.

Dziś przygotowałam dla Was recenzję, kolejnej książki z serii o Braciach Slater. Zapraszam :)




"Bracia Slater- Alec" - L.A.  Casey.

''Słabi ludzie szukają zemsty, silni wybaczają, a inteligentni ignorują."



Tytuł oryginału: Alec
Data wydania: 21 stycznia 2018
Liczba stron: 464
Cykl: Bracia Slater (tom 2)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece


Opis książki: 
Alec Slater to najbardziej zboczony, egoistyczny i pewny siebie facet na świecie. Ale jest też bardzo zaborczy, jeśli chodzi o osoby i rzeczy, na których mu zależy.

Keela Daley jest uważana za czarną owcę rodziny. Ciągle musi rywalizować o uwagę ze swoja młodsza kuzynką Micah. Porównując tych dwoje, ich drogi miały się nigdy nie zejść, lecz los zgotował im coś innego.

Gdy Keela dostaje zaproszenie na ślub swoje kuzynki, nie może pokazać się na nim sama, więc prosi Aleca o pomoc. Alec zgadza się, lecz stawia jedną zasadę ''żadnego zakochiwania się". Kto pierwszy złamie tę zasadę? Jednak Alec zatrzymuje to, co posiada. Czy Keela będzie kolejną zdobyczą na jego liście? Czy może rozgrzeje serce Aleca?



''Nie ma czegoś takiego jak dobra dziewczyna, kotek. Dobre dziewczyny są po prostu złymi dziewczynami, które nigdy jeszcze nie zostały złapane."

Pierwsze wrażenie

To moje drugie spotkanie z tą książką. Pierwszy raz czytałam ja z nieoficjalnym tłumaczeniem i oba te razy wywarły na mnie tak samo dobre wrażenie. Jedyne moje zastrzeżenie jest takie, że tłumaczka z wydawnictwa urywała niektóre wypowiedzi. Nie wpływały one jakoś specjalnie na treść, ale dodawały trochę humoru.
Styl autorki jest bardzo lekki i przyjemny, szybko się czyta, dialogi są naprawdę śmiesznie i wyważone w punkt. Jest też mniej wulgaryzmów i wyzwisk, ale każda bohaterka ma inny temperament i myślę, że to wpłynęło na treść. W tej części jest znacznie więcej ''pikantnych'' scen, które są bardziej opisane. Ogólnie książkę czyta się w ekspresowym tempie, a książka pochłania bez reszty.
Kolejną sprawą jest okładka. Ta polska dużo bardziej mi się podoba. Ma intensywne kolory, które przyciągają wzrok. Ta zagraniczna jest dużo bardziej ciemna i mroczna.




''Jeśli nie chcesz sarkastycznej odpowiedzi, to nie zadawaj głupich pytań."

Bohaterowie 

Tak jak wiemy z poprzedniej części ,braci Slater jest piątka. W pierwszej części poznajemy Dominica i historię rodziny widzianą z jego perspektywy. W tej części zostaje rozbudowana postać Aleca. Tak jak wszyscy Slaterowie jest arogancki, egoistyczny, pewny siebie i diabelnie przystojny. Jest też bardzo zabawny i towarzyski. Ciągle chodzi uśmiechnięty. Polubiłam bardzo Aleca W każdej części, w której się pojawia, wnosi dawkę humoru i za to najbardziej go polubiłam.

Keela jest zwyczajną dziewczyną. Wspomniana jest w poprzedniej części. Tu jej postać jest rozbudowana. Poznajmy ją i jej rodzinę. Keela jest bardzo dobrym człowiekiem, jest miła i troskliwa, ale kiedy trzeba umie postawić na swoim. Jest to jedna z niewielu bohaterek, które szczerze lubię.

Postaci drugoplanowe też są dobrze napisane. Rozwija się postać Adieen i Kane'a. Jest ich znacznie więcej niż w poprzedniej części. Poznajemy też z innej strony Micah i Jasona.



''Jeśli nie chcesz sarkastycznej odpowiedzi, to nie zadawaj głupich pytań.''

Zakończnie

Zakończenie było naprawdę szokujące. Po zakończeniu pierwszej części nie spodziewałam się takiego obrotu spraw. Tak jak zawsze było dosyć brutalne, ale taki urok tej książki. W każdym razie zakończenie wgniata w kanapę.



"Ci którzy widzą niewidzialne, mogę zrobić to, co wydaje się niemożliwe."

Podsumowując

Książkę serdecznie polecam. Jest naprawdę fajnym oderwaniem i czyta się ją błyskawicznie. Styl jest lekki, a okładka jest bardzo zachęcająca. Pojedyncze części łączą się ze sobą, ale nie w jakiś skomplikowany sposób. Łączą je w sumie tylko postaci, więc spokojnie można czytać części nie po kolei. Polecam serdecznie każdemu.


Moja ocena: 9/10



Piszcie kochani czy czytaliście, albo czy macie tę książkę w planach.


Buziaczki
Agaa

Strona na FB.

Instagram.

Lubimy Czytać

11 komentarzy:

  1. Ta seria jeszcze przede mną, ale przyznam, że choć nie często sięgam po tego typu książki, tym razem jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach tę serię i jestem bardzo ciekawa tego szokującego zakończenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądając i czytając recenzje tej książki jestem bardzo jej ciekawa.Podobno jest świetna i robi furorę. Muszę ją przeczytać.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://okularnicaczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po takiej dobrej recenzji nie mogę się nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że książka jest w planach! Może uda mi się szybko zacząć tę serię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chcę nadrobić tę serię *.*

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czasem sięgnąć po coś lekkiego ;) Chociaż ta okładka jak dla mnie jest okropna...

    Pozdrawiam,
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń