#57 Recenzja ''Bracia Slater- Dominic"- L.A. Casey.

Hej kochani.

Dziś mam dla Was recenzję książki, o której dowiedziałam się od przyjaciółki, i w której zakochałam się odrazu.

''Bracia Slater- Dominic"- L.A. Casey.


Tytuł oryginału: Dominic
Data wydania: 2017
Liczba stron: 488
Tłumaczenie: Sylwia Chojnacka
Cykl: Bracia Slater (tom 1)
Wydawnictwo: Kobiece


Opis książki:

Po śmierci rodziców Bronagh Murphy odpychała wszystkich ludzi i stała się samotnikiem. Kochała tylko swoją starszą siostrę Branne. W szkole każdy ją ignorował i podobało jej się to. Jednak pewnego dnia do szkoły przychodzi nowy uczeń, który mocno włazi za skórę Bronagh. Dominic jest dominującym facetem z mroczną przeszłością i zawsze dostaje to, czego chce. Bronagh uparcie go ignoruje co jeszcze bardziej, potęguje zainteresowanie jej osobą przez Dominica. Czy uda mu się zburzyć mur, który Bronagh zbudowała wokół siebie czy jego mroczne sekrety go przekreślą?


Pierwsze wrażenie:

Tak jak wspominałam, poleciła mi tę książkę przyjaciółka. Długo nie musiała mnie namawiać bym i ja ją przeczytała. Książka od razu mi się spodobała. Styl autorki jest lekki i przyjemny, ale jednocześnie dość wulgarny. Jednak nie przeszkadzało mi to, ponieważ dodawało to młodzieńczego i świeżego powiewu. Akcja toczy się dość szybko, ale miejscami jest w niej sporo przemocy, ale to jest właśnie urok tej książki. Jedynie to, co mi przeszkadzało to to, że autorka dawała zbyt mało opisów wyglądu bohaterów, przez co na początku ciężko, było mi ich sobie wyobrazić.



Bohaterowie:

Bronagh bardzo mi irytowała niemal przez całą książkę. Była strasznie wybuchowa, nieraz agresywna i przekręcała wszytko to, co Dominic, do niej powiedział. Nie umiała trzymać języka za zębami, co przysporzyło jej wiele kłótni i kłopotów.
Dominic był bardzo dominujący i nie lubił sprzeciwów. Jednak później staje się bardzo opiekuńczy i kochający.
Postaci drugoplanowe takie jak starsi bracia Dominica albo starsza siostrą Bronagh, albo wszyscy inni, który przewijają się podczas czutania, są badzo dobrze zarysowani. Każdy ma inne cechy, tak jak jest w prawdziwym życiu i każdy wnosi coś do tej książki. Najbardziej z braci Slater polubiłam Ryder'a i już nie moge się doczekac, kiedy przeczytam książkę o nim.


Zakończenie:

Zakończenie jest najmocniejszą częścią tej książki. Jest mega zaskakujące i takiego obrotu spraw sie nie spodziewałam. Co stronę autorka daje nam coś nowego z przeszłości chłopaków dzięki czemu wyjaśnia się wiele spraw.




Podsumowując:

Podsumowując polecam ta książkę każdej osobie, która lubi dominujących facetów i mroczne sekrety. Jest to też naprawdę dobry romans, ale uwaga jest też kilka scen erotycznych, więc to naprawdę gorący i brudny romans. Fabuła jest naprawdę dobra, ale myślę, że można było ją  bardziej wykorzystać. Miała fajny zarys ale mogło być troszkę więcej co wyszło by na lepsze tej książce :) Mimo to polecam ja z całego serca.

Moja ocena: 8/10.


Piszcie czy czytałyście, albo czy macie zamiar

Buziaczki
Agaa


Strona na FB.

Instagram.

Lubimy Czytać

16 komentarzy:

  1. Chciałabym przeczytać, bo jestem jej ciekawa, ale niestety czasu za dużo to ja nie mam :(

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam o tej książce przeróżne opinie, jedne zniechęcają, inne zachęcają, więc sama jeszcze nie wiem czy ją przeczytam... Planowałam po nią sięgnąć, więc być może tak zrobię, jednak jestem nieco uprzedzona do tego tytułu po negatywnych opiniach.
    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszytko myślę, że warto po nią sięgnąć :)

      Usuń
  3. Lubię poczytać romanse, więc z chęcią sięgnę, zwłaszcza że mam w planach i jak widać można przyjemnie spędzić przy niej czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaczęłam czytać od drugiego tomu :). Pierwszy przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie bardzo chciałabym przeczytać tę książkę, więc mam nadzieję, że uda mi się ją zgarnąć gdzieśna wymianach :)

    https://sunreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta książka zaciekawiła mnie od razu jak zobaczyłam jej zapowiedź, sama nie wiem czemu, bo to raczej nie są moje klimaty. Pewnie przeczytam jak tylko będę miała okazję.

    giraffe-and-books.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam wiele różnych opinii na jej temat, ale chyba jednak się skuszę i przeczytam żeby sama ją ocenić :))
    Pozdrawiam,
    https://blondiebooklover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie wiem, ale myślę, że może mi się spodobać. Polecasz, więc czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie sięgnęłabym po nią, gdyby nie ta okładka. Wiem, że nie powinno się po niej oceniać, ale jednak strasznie mnie odrzuca ;)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno ją przeczytać, bo jednak lubię takie książki. :D
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też zawsze zniechęcała okładka :) jakaś taka pretensjonalna i spodziewałabym się po niej kiczowatej zawartości. Dobrze, że to tylko wrazenie :) Chętnie sprawdzę tę powieść w wolnej chwili.
    Pozdrawiam,
    Ewelina z Gry w Bibliotece

    OdpowiedzUsuń