#Spełniłam marzenie- relacja ze spotkania autorskiego z Nicholasem Sparksem w Warszawie.

Hej kochani.

Dziś mam dla Was dosyć nietypowy post, ale postanowiłam, że podzielę się z Wami relacją ze spotkania autorskiego w Warszawie, na którym miałam okazję być w tą sobotę (tj. 28.10.17). Ale od początku..


Kiedy tylko wydawnictwo Albatros ogłosiło, że Nicholas Sparks będzie na targach książki w Krakowie nie posiadałam się z radości i wiedziałam, że muszę tam być. Jednak gdy ogłosili, którego dnia będzie on na targach wiedziałam,że nie dam rady tam być przez moje studia. Na całe szczęście wydawnictwo ogłosiło spotkanie otwarte dla fanów w Warszawie dzień później. Akurat wypadła sobota i wiedziałam,że nie podaruje sobie, jeśli się tam nie pojawię.



Wreszcie nadszedł ten dzień, zapakowałam książki, na których chciałam mieć podpis autora, którego kocham całym swoim sercem i udałam się do Warszawy. W Arkadii byłam kolo 10, a kolejka już była ogromna, jednak później była na co najmniej pół galerii. Naprawdę przyszło wielu fanów.




Spotkanie rozpoczęło się od krótkiego wywiadu z autorem. Opowiadał o swojej najnowszej książce "We Dwoje", ale także o innych swoich książkach, o tym, jak wygląda praca nad książką oraz o tym, że w niedalekiej przyszłości powstanie następny film na podstawie jednej z książek. Później przyszedł czas na podpisywanie książek oraz zrobienie zdjęcia. Jednak ze względu na liczbę osób, która przybyła na spotkanie trwało to dosłownie chwilkę, jednak nie powstrzymało to Nicholasa od zamienienia z każdym choćby słowa. Bardzo spodobała mi się jego postawa, był przemiły i kochany dla fanów, podczas wywiadu nie raz machał od fanów. Podczas podpisywania książek z każdym nawiązywał kontakt wzrokowy i tak jak wspominałam, zamieniał choćby jedno słowo. Jest naprawdę miłą i ciepłą osobą. Wiadomo, że takie spotkanie to nie to samo co spotkanie, które odbyło się na targach w Krakowie, ale dzięki takiemu krótkiemu spotkaniu spełniłam swoje największe marzenie.


Piszcie kochani czy byłyście na, którymś ze spotkań i czy byliście na targach.

Pozdrawiam Was cieplutko.
Agaa

Strona na FB.


Instagram.


Lubimy Czytać


8 komentarzy:

  1. Ja byłam na spotkaniu z Brittainy C. Cherry w Krakowie i po prostu jak na nią spojrzałam to taka radosna się zrobiłam. Ta kobieta tryskała czystą energią i cały czas się uśmiechała, jej uśmiech był taki szczery. To było cudowne. <3
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat nie udało mi się być w piątek w Krakowie jak on był na Targach. Bardzo nad tym rozpaczam i zazdroszczę ci spotkania! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam na targach ani na żadnym ze spotkań, ale bardzo zazdroszczę Ci spotkania ze Sparksem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję spotkania z nim :D Super, że ci się udało ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ani na targach, ani na spotkaniu nie byłam. Gratuluje spotkania ze Sparksem, autograf i zdjęcie z takim autorem to szczęście dla każdego czytelnika, aż Ci zazdroszczę jak na to patrze :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Ja niestety do Krakowa mam za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również chciałam pójść, ale właśnie wtedy rozpoczął się mój urlop i wyjechałam z Warszawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ci spełnienia marzenia!
    Pamiętam, że gdy byłam w gimnazjum, namiętnie zaczytywałam się w książkach Sparksa, jednak kiedy poszłam do liceum, ta swego rodzaju pasja się ulotniła. Może po prostu już mi się te powieści przejadły. Wiem jedynie tyle, że do dziś uwielbiam ,,Jesienną miłość" (jest to pozycja, która szczególnie zapadła mi w pamięć).

    Pozdrawiam gorąco,
    Iza z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń