Podsumowanie października.

Witacie kochani.

Kolejny miesiąc już za nami więc zapraszam Was na kolejne czytelnicze podsumowanie miesiąca.


Kupione książki:

W tym miesiącu także nie kupiłam żadnej książki. Dużo książek wypożyczyłam z biblioteki, ale także na moim stosiku hańby leżą książki, które kupiłam we wrześniu, a jeszcze ich nie przeczytałam, więc nie kupowała nic w październiku.


Przeczytane książki:

Niestety przez to, że październik to miesiąc studentów nie miałam zbytnio czasu na czytanie więc żadnej książki nie udało mi się skończyć. Jednak zaczęłam kilka książek.

Zaczęte książki:
1. Dwór cierni i róż - Sarah J. Maas.
2. Dotyk Julii -  Tahereh Mafi.
3. Gracz - Vi Keeland.

Obserwatorzy:
Było: 118
Jest: 125

Mimo małej aktywności na blogu dziękuję kochani, za kolejne obserwacje. <3

Łączna liczba wyświetleń : 18 371
Wyświetlenia w tym miesiącu: 1 631
Post pod, którym było najwięcej wyświetleń : Moi książkowi boy-crushe.
Najlepiej komentowany post:  #57 Recenzja ''Bracia Slater- Dominic"- L.A. Casey.


Piosenka miesiąca:
1 .Selena Gomez, Marshmello - Wolves
2. Welshly Arms - Legendary
3. Alice Merton - No Roots
4. Liam Payne - Bedroom Floor
5. Kokab - Got U (Ready or Not)


Serial miesiąca

W tym miesiącu na bieżąco oglądam drugi sezon Riverdale oraz zaczęłam Pamiętniki Wampirów.


*W tym miesiącu byłam na spotkaniu autorskim w Warszawie z Nicholasem Sparksem.


Piszcie kochani jaki był Wasz październik.

Zaczytanego!
Buziaczki.
Agaaa.

Strona na FB.

Instagram.

Lubimy Czytać

20 komentarzy:

  1. Polecam Riverdale jak i Pamiętniki Wampirów 😄
    U mnie w październiku 5 książek za mną!
    Za mną Targi Książki w Krakowie, które były jednym z najważniejszych eventów tego miesiąca.

    Zapraszam do mnie! https://youtu.be/3xMo9TNPW6E

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam pierwszy sezon Riverdale, ale teraz nie mam czasu jakos oglądać kolejny sezon, no ale kiedyś nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W październiku 6 książek udało mi się przeczytać. Znam ten ból, kiedy studia nie pozwalają na sięgnięcie po książkę. Trzymam kciuki za listopad;) Na pewno będzie lepszy pod względem czytelniczym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też trzymam kciuki, że przeczytasz więcej książek niż w październiku :)

      Usuń
  4. Nadrobisz przy odrobinie wolnego. :) "Dotyk Julii" chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa Twojej recenzji Dworu cierni i róż :D Właśnie czytam trzeci tom i już jestem w nim zakochana <3 Aż się boję skończyć :( A udało mi się przeczytać aż 7 książek :D
    Oby listopad był dla ciebie łaskawszy ^^

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że listopad będzie lepszy :)

      Usuń
  6. Pamiętniki Wampirów oglądałam na bieżąco, więc mam je już za sobą, ale serial warty uwagi! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję miesiąca i powodzenia w kolejnych, studentko - jestem pewna, że się przyda!
    Super piosenki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ masz dobrze, że nie kupiłaś żadnej książki... Ja znów przesadziłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O Dwór Cierni i Róż moja miłość. Za jakiś czas recenzja pojawi się i na moi blogu.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie październik też wyszedł słabo, z tego co pamiętam to nawet bardzo :/ Ale pocieszam się, że na święta będzie lepiej :) Poza tym czekam na twoją recenzję ,,Dotyku Julii" bo to jedna z moich ulubionych serii <33

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ty dajesz radę nic nie kupować? Podziwiam, bo ja zawsze się łamię ;P
    Jestem ciekawa Twojej opinii "Dworu...'. Dla mnie pierwszy tom był świetny, drugi genialny, a trzeci... niestety przeciętny :/
    Pozdrawiam Cię cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w październiku 9 książek, Riverdale również oglądam, chociaż jakoś nie porywa mnie ten sezon...

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń