Podsumowanie września.

Witajcie kochani.

Wrzesień minął tak szybko, że nawet nie spostrzegłam kiedy. Większość września padało więc wszyscy ksiązkoholicy się pewnie cieszyli, że bez wyrzutów sumienia można było siedzieć w domu i czytać. Tymczasem ja zapraszam Was na podsumowanie czytelnicze i nie tylko września. 



Kupione książki:

Tak jak obiecałam przez całe wakacje nie kupiłam prawie żadnej książki, więc we wrześniu postanowiłam to nadrobić.

1. ''Dwór cierni i róż"- Sarah J. Maas.
2. ''Dwór mgieł i furii''- Sarah J. Maas.
3. "Jedyna''- Kiera Cass.
4. ''Królestwo kanciarzy''- Leigh Bardugo.
5. ''Pieśń jutra"- Samantha Shannon.
6. ''Wodnikowe wzgórze''-  Richard Adams.

Przeczytane książki:

1.'' Hopeless''- C. Hoover ( recenzja ).
2. " Następczyni ''- K. Cass. (recenzja wkrótce). 
3. " Jedyna "- K. Cass.( recenzja ).
4. " Korona" - K. Cass. ( recenzja wkrótce).
5. "Sexy Bastrad. Hard."- E. Jagger.( recenzja ).
6." Bracia Slater. Alec."- L.A Casey. (recenzja wkrótce).
7. ''Ugly love''-  C. Hoover. (recenzja wkrótce).
8." Bracia Slater. Dominic.''- L.A. Casey (recenzja wkrótce).
9.'' Bronagh"- L.A. Casey. (recenzja wkrótce).



Obserwatorzy
Było: 111
Jest: 118

Dziękuje Wam kochani z całego serduszka za każdą obserwacje. Wszystkim razem i każdemu z osobna <3


Łączna liczba wyświetleń : 16 740
Wyświetlenia w tym miesiącu: 1 893
Post pod, którym było najwięcej wyświetleń : #55 Recenzja ''Sexy bastard. Hard."- Eve Jagger.
Najlepiej komentowany post:  #54 Recenzja "Jedyna"- Kiera Cass.
Najlepsza przeczytana  książka: Nie mam najlepszej książki.
Najgorsza przeczytana książka: " Następczyni ''- K. Cass. (na tle wszystkich przeczytanych podobała mi się najmniej)



Serial miesiąca/ Film miesiąca:

W tym miesiącu byłam na ekranizacji ''To'' oraz obejrzałam ''Notatnik śmierci". Recenzja obu filmów już wkrótce.


W tym miesiącu poza rozpoczęciem studiów nie działo się u mnie nic specjalnego.

Piszcie kochani jaki był Wasz wrzesień.

Zaczytanego.!
Agaa

Strona na FB.

Instagram.

Lubimy Czytać



21 komentarzy:

  1. Dwory są świetne!
    U, u, Braci Slater niedługo też będę czytać, właśnie sobie przypomniałam, że przybędą do mnie niedługo :D
    Gratuluję wyników i oby pażdziernik przyniósł jeszcze lepsze statystyki! :D I te blogowe i czytelnicze :D
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wrzesień był trochę słaby czytelniczo. Przeczytałam 4 książki i to był wielki wysiłek, żeby tego dokonać :(

    Pozdrawiam,
    oliviaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwory dopiero przede mną, ale już swoje egzemplarze mam :D Zakupiłam, bo doszłam do wniosku, że chcę mieć w domu i czuć presję, by je szybciej przeczytać XDD

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo książek przybyło do ciebie. Gratuluję września i statystyk!
    Zayn <3 czekam na recenzje filmu To :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne statystyki, gratuluję :)
    Uwielbiam Colleen Hoover i jestem ciekawa Twojej recenzji "Ugly love" :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja co do Dworów nie jestem przekonana, ale czekam na nowy tom, chcę sprawdzić czy jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku!
    Ja we wrześniu przeczytałam tylko dwie książki i kupiłam "Szóstkę wron" <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników!
    Nie czytałam książek z Twoich list.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa serii autorstwa Kiery Cass :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zakupów i statystyk.

    czytanestrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja "To" kiedyś czytałam, ale do kina się nie wybieram :) Jestem pod wrażeniem, brawa.

    OdpowiedzUsuń