#73 Recenzja "Super Laska. Skończ z dietetyczną recydywą!" - Anna Gruszczyńska.

Hejka kochani !

Dziś mam dla Was recenzję super poradnika, który mogłam przeczytać dzięki Wydawnictwu Sine Qua Non. Zapraszam ! :)


"Super Laska. Skończ z dietetyczną recydywą!" -  Anna Gruszczyńska.



Data wydania: sierpień 2018
Liczba stron: 226
Wydawnictwo: Sine Qua Non

Opis książki:

Cześć! Tu Ania!

Jestem SuperLaską! Skąd to wiem? Bo skończyłam z recydywą!

Jak to zrobiłam? Wyrzuciłam z głowy diety po latach walki ze swoim ciałem i zaburzeniach. Teraz prowadzę bloga „Wilczo Głodna”, gdzie uczę kobiety samoakceptacji. Do tego jem jak najwięcej nieprzetworzonych produktów – przecież takie jedzenie jest dla nas naturalne od tysiącleci. Dopiero przez ostatnie sto lat my, ludzie, wywróciliśmy nasze jadłospisy do góry nogami. Ale czas wrócić do tego, co dla nas najlepsze!

Nie jest ci potrzebna żadna dieta, tylko zdrowe podejście.

Chcesz zostać SuperLaską taką jak ja? Zajrzyj do środka.

źródło opisu: https://www.wsqn.pl/ksiazki/super-laska-skoncz-z-dietetyczna-recydywa/


Króciutko o książce:

Super laska. Skończ z dietetyczną recydywą zawiera zbiór bardzo oczywistych prawd, o których niby wiemy, niby sie stosujemy ale i tak dbanie o siebie i odchudzanie nam nie wychodzi. Autorka uświadamia nas -czytelnikowi, że odchudzanie, diety nie są wcale takie dobre.Ta książka to bardzo interesujący i równie inspirujący poradnik w którym znajdziemy wiele praktycznych porad i sugestii by zmienić swoje nawyki żywieniowe jak i samo myślenie. Autorka znakomicie ukazała jak można w zdrowym i stopniowym procesie, osiągnąć zadowalający nas cel.




W książce znajduje się też masa różnych pytań i miejsc na własne odpowiedzi, spostrzeżenia czy inspiracje. Autorka dzieli książkę na rozdziały, a po każdym rozdziale jest strefa inspiracji od Pani Ani, mandale do pokolorowania oraz inne odprężające ćwiczenia.
























Podsumowując :
Autorka podkreśla w niej, że dieta jest tymczasową czynnością, a zdrowy tryb życia jest sposobem do dojścia do swojej wymarzonej wagi. Książka jest bardzo fajnie wydana, zachęcająca do sięgnięcia po nią. Zawiera fantastyczne ilustracje, tabelki do uzupełnienia, przepisy i miejsca na własne notatki.
Zachęcam Was serdecznie do sięgnięcia po książkę. Nie jest to książka tylko dla tych osób, które chcą się odchudzić, ale też dla tych osób, które chcą się zdrowo odżywiać czy po prostu prowadzić zdrowy tryb życia.

Moja ocena : 8/10


Za możliwość przeczytania książki serdecznie dziękuję Wydawnictwu Sine Qua Non.






Piszcie kochani co sądzicie o tej książce.
Buziaczki
Agaa

Strona na FB.

Instagram.

Lubimy Czytać



8 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa podejście autorki do poruszonego książce problemu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tę książkę w empiku i po szybkim przejrzeniu jej zobaczyłam, że jest bardzo fajnie wydana. Problem w tym, że na razie nie chcę schudnąć i żadna dieta nie jest mi potrzebna. Więc niestety, ale ta książka nie jest dla mnie.

    Pozdrawiam!
    recenzje-zwyklej-czytelniczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ten poradnik u wielu blogerek na Instagramie. I wciąż się nad nią zastanawiam, jednak jest w niej sporo do uzupełniania z tego co przeczytałam, więc nie jest to chyba propozycja dla mnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę ją przeczytać!
    Pozdrawiam <3
    https://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama treść - jest bardzo przyjemna, zwłaszcza dla młodych dziewczyn. Ale o ile rozumiem ćwiczenia "psychologiczne" w stylu napisz list do siebie, tak nie czaję kolorowania tych mandali - zajmują miejsce, a ich obecność nie jest w żaden sposób wyjaśniona przez autorkę. XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda interesująco. Szczególnie, że ma wiele dodatków oprócz tekstu i porad. To jest dla mnie olbrzymią zaletą!
    https://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/2018/08/jak-speniam-marzenia-i-zobaczyam-eda.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tego typu poradniki, wiec czemu nie! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tego poradnika więc z chęcią go przeczytam :) pozdrawiam i zapraszam do siebie www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com :) p. S. Zostaje u ciebie na dłużej jako obserwator

    OdpowiedzUsuń