#1 PIERWSZE URODZINY BLOGA!

Witajcie kochani.

Tak jak widzicie w tytule, mój blog wreszcie obchodzi swoje pierwsze urodziny! Jak ten rok szybko zleciał. Mega się cieszę. Nie sądziłam, że aż tak rozkwitnie mój blog, a to wszytko dzięki Was. Bez Was nie byłoby mnie tu. Dziękuję Wam z całego serca za to i mam nadzieję, że cieszycie się razem ze mną.




Na początek może troszkę statystyk :

Łączna liczba wyświetleń w tym roku: 24 110
Łączna liczba obserwatorów: 126
Najlepiej wyświetlany post:  #19 Recenzja "Chłopak na zastępstwo" - Kasie West.
Najlepiej komentowany post: #48 Recenzja ''Rywalki" - Kiera Cass.

Teraz pokaże Wam moje nagłówki, które pojawiły się na blogu:

Pierwszy mój nagłówek był oczywiście z szablonu bloggera, jednak później już używałam tych zrobionych przez siebie albo moją siostrę :)









Oczywiście zapraszam Was też na Strona na FB.  Lubimy Czytać  Zblogowani  Instagram. 

Myślę, że to już wszytko. Dziękuję Wam jeszcze raz kochani z całego mojego serduszka za to, że czytacie te moje wypociny i, mimo że nie było mnie tu ostatnio często to, nadal zaskakujecie mnie ilością wyświetleń i komentarzy. Jednak już wracam i to ze zdwojoną siłą, bo mam bardzo dużo ciekawych recenzji dla Was, między innymi: recenzję ''Sexy bastard. Cash''- Eve Jagger, ''Szukając kopciuszka"- Colleen Hoover, recenzję filmu "To'' oraz jeszcze jeden świąteczny post.

Jeszcze raz Wam wszystkim i każdemu z osobna dziękuję.

Przesyłam uściski i buziaczki.
Agaa.

9 komentarzy:

  1. Życzę dalszego owocnego blogowania i gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje. Podobno pierwszy rok jest najtrudniejszy, teraz będzie już tylko lepiej.:) Ja dopiero zaczynam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dalszych sukcesów i kolejnych urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wowo, gratuluję roczku blogowego! Czekam na kolejne posty!
    POCZYTAJ ZE MNĄ na święta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Życzę kolejnych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Oby kolejnych lat! :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualna wersja nagłówka chyba najbardziej mi się podoba :D
    Wszystkiego najlepszego! I życzę dalszych sukcesów blogowaniu

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń