Top 10 prezentów na gwiazdkę.

Witajcie kochani.

Wiem, że dawno mnie tu nie było, ale niestety mam bardzo mało czasu na cokolwiek. Jednak już wracam i przychodzę z postem, który mam nadzieję Was zainspiruje.




Już niebawem święta oraz mikołajki, więc z tej okazji mam dla Was propozycję jak dla mnie Top 10 prezentów na gwiazdkę. Moje propozycję są kierowane nie tylko do książkoholików, ale do wszystkich, który nie maja pomysłu co kupić pod choinkę. W sklepach jest teraz tyle różnych rzeczy, że nie wiadomo na co spojrzeć najpierw. Mam nadzieję, że tym postem pomogę Wam w wyborze prezentu, albo w jakiś sposób po prostu Was zainspiruję.


1. Moją pierwszą propozycją jest samodzielnie wykonana ramka/ antyrama ze zdjęciami. Jak dla mnie jest to świetny prezent nie tylko dla przyjaciół, ale też dla kogoś z rodziny. Można umieścić zdjęcia z najważniejszymi chwilami swojej rodziny, albo najciekawszymi przygodami z przyjaciółmi. Taką antyramę można powiesić na ścianie i cieszyć się z wspólnych chwil zerkając na zdjęcia. Taka ramkę można przyozdobić, np lampkami, naklejkami, piórkami albo czym tylko chcemy. Takie zdjęcia ładnie też wyglądają na półce co wzbogaca wystrój.

2. Drugą moją propozycją jest oczywiście książka. Dzięki niej można zaszczepić w kimś pasje do czytania, jest też świetnym prezentem, np dla młodszego rodzeństwa, a ponad to książek nigdy za wiele.

3. Kolejnym prezentem mogą być świece zapachowe. Są idealne nie tylko dla książkoholików. Pięknie ozdabiają wnętrze i do tego pięknie pachną. No kto nie lubi takich gadżetów.  Jest to idealny prezent dla kobiet jak i mężczyzn. Można dopasować zapach do obdarowanej osoby i kupić idealny zapach, albo dobrać zapach, który nam się z daną osobą kojarzy.




4. Jako następna jest biżuteria. Bo kto nie lubi biżuterii. Można ją kupić dla kobiet jak i mężczyzn. Dla kobiet polecam bransoletki albo kolczyki, a dla mężczyzn zegarki. Dla książkoholików polecam biżuterię geekowską. W internecie jest masa stron gdzie można kupić, np wisiorki z motywem ulubionej książki. Myślę, że każdemu spodobałaby się taka fanowska biżuteria.


5. Perfumy także będą idealnym prezentem. Wiadomo, że każdy ma inny gust co do perfum, ale można fajnie pobawić się zapachami. Tak jak przy świeczkach można podpytać obdarowywaną osobę o jej ulubiony zapach albo jakich perfum nie lubi. To ułatwi nam zakupy.

6. Kolejną propozycją są kapcie i skarpetki. Idealny prezent dla zmarźluchów, książkoholików, ale także dla mężczyzn. Zamiast podarować tacie kolejny krawat można kupić ciepłe skarpetki. 




7. Następnym pomysłem na prezent mogą być kubki. Dla książkoholików polecam fanowskie kubki, które można zaleźć w internecie, a dla członków rodziny kubki, np ze zdjęciami, imieniem danej osoby czy po prostu śmiesznym wzorem. Myślę, że będzie to fajny prezent, a zawsze milej jest pić herbatkę w tak spersonalizowanym kubeczku.



8. Fajnym prezentem będą też poduszki czy torby z ciekawym napisem czy też tak jak kubki ze zdjęciem. Teraz jest wiele możliwości na umieszczenie zdjęcia na poduszce czy torbie, a zawsze przyjemnie się patrzy na tak kreatywny prezent.


9. Ciekawym pomysłem na prezent jest katalog marzeń. Myślę, że w każdej większej galerii mają oni swoje stoiska, a jeśli nie to mają  swoją stronę internetową. Jest to fajny pomysł na prezent dla dwojga, ale także dla jednej osoby. Można wykupić, np lot paralotnią, a dla osób nie lubiących mocnych wrażeń można kupić, np kolację dla dwojga, albo pobyt w spa.


10. I ostatnią  moją propozycją są płyty cd z ulubionym zespołem bądź też wokalistą. Wiadomo, że teraz wszytko jest w internecie, ale miło jest jechać samochodem mogąc słuchać swojej ulubionej muzyki z płyty. Można także kupić płytę winylową, którą można powiesić, np na ścianie.


Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje pomysły na prezenty. Piszcie także swoje propozycje w komentarzach, może kogoś zainspiruje wasz komentarz.

Pozdrawiam cieplutko.
Agaa

Strona na FB.

Instagram.

Lubimy Czytać

Zblogowani


Wszystkie zdjęcia pochodzą z grafiki google. 

25 komentarzy:

  1. Książki, książki, książki :-D dla mnie to idealny prezent:-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Biżuteria z motywem z ulubionej książki brzmi super :D Kubek zresztą też, uwielbiam piękne kubki i z takiego prezentu na pewno bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama najbardziej uwielbiam dostawać książki, płyty i wielgachne kubki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe propozycje - choć ja najchętniej wybrałabym te książkowe! Torby i świeczki dominują teraz wszędzie, więc trzeba się na nie skusić!
    Zapraszam do mnie! W grudniu wiele propozycji prezentowych! Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki to zdecydowanie to! Ale poduszki też kocham więc dla mnie idealne :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem jedną z nielicznych osób, które nie lubią biżuterii więc to dla mnie odpada. Reszta propozycji jest dosyć ciekawa!

    Pozdrawiam!
    recenzje-zwyklej-czytelniczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe propozycję. Ja osobiście zazwyczaj kupuje na mikołajki książkę, kubek, płytę albo coś bardziej personalnego jeżeli chodzi o bliską rodzinne :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama do listy dorzuciłabym jeszcze gry planszowe. Jest ich tak dużo, że bez problemu można znaleźć coś co sprawi, że cała rodzina będzie mogła ciekawie spędzić czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto nie lubi biżuterii? Ha! Ja! :D ale co do reszty prezentów, to rzeczywiście ciekawe pozycje. Wymieniłaś wszystko, z czego ja bym się ucieszyła - skarpetki, świeczki itd. Dodałabym jeszcze herbatę lub kawę :D!
    Pozdrawiam i zapraszam do nas na kiermasz:
    http://zniewolone-trescia.blogspot.com/2017/12/swiateczny-kiermasz-zniewolonych.html
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie znalazłam nic co mogłabym podarować chłopakowi, ale czytając sama wpadłam na pewien pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie pomysły są naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Skarpetki są genialne, zwłaszcza dla zmarźluchów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świeczki są świetne. Sama mam cały składzik, który pięknie pachnie, gdy otwieram szufladę z nimi <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawym pomysłem na prezent dla bliskiej nam osoby, może być również kubek. W sklepie online https://4gift.pl/superman-kubek-zmieniajacy-kolor-460-ml.html widziałam ciekawe propozycje, może akurat komuś coś wpadnie w oko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szukając pomysłu na prezent dla mojej mamy z okazji Świąt Bożego Narodzenia, trafiłam w końcu na ofertę sklepu https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy. Znalazłam w niej masę ciekawych propozycji na upominki dla mam. Zdecydowałam się jej tym razem kupić pod choinkę blender. Uznałam, że takie urządzenie sprawi jej masę satysfakcji i będzie trafionym prezentem. Zawsze gdy nie wiem co kupić solenizantowi z danej okazji, to przeważnie zaglądam do internetu. W ten sposób nie raz szybko udało mi się znaleźć fajne pomysły na prezenty :).

    OdpowiedzUsuń