Senny Book Tag.

Hejka kochani.

Już dawno nie było na blogu tagu, a że ten przypadł mi do gustu postanowiłam, że go zrobię. Wpadłam na niego gdzieś na YouTubie, nawet nie wiem dokładnie na jakim kanale, więc niestety Wam go tu nie podlinkuję. Nie przedłużając już zapraszam na tag. :)





SEN, KTÓRY POCHŁANIA BEZ RESZTY, czyli książka, od której nie można się oderwać.


Jeśli miałabym wypisać wszystkie książki, od których nie mogłam się oderwać, pewnie nie starczyłoby mi dnia. Także wpiszę tu takie książki, które najbardziej zapadły mi w pamięci. Jako pierwsza to będzie seria ''Szeptem". Są to książki naprawdę na jedną noc. Druga taka seria to seria o ''Braciach Slater". Nie wszystkie książki tej serii wyszły po polsku, ale polecam serdecznie w języku angielskim, bo są dużo zabawniejsze. Na pewno książki Kasie West i Nicholasa Sparksa są książkami, od których nie można się oderwać.



PÓŁSEN, czyli książka, którą przeczytałaś i od razu zapomniałaś.

Są to oczywiście wszystkie lektury szkolne. Po jaką bym nie sięgnęła, zaraz zapominałam, o czym czytałam. A książką, którą czytałam i zapomniałam, co w niej było jest ''After". Było tam tak wiele wątków, które prawie nic nie wnosiły do lektury, a przez ciągłe kłótnie pary zapomniałam, o co w ogóle chodziło w tej książce. Jeszcze parę lat temu bardzo podobała mi się ta historia, ale z czasem jak do niej wróciłam już po kilku latach, nie pamiętałam nawet, co mi się tak w niej podobało. Teraz myślę, że po prostu chodziło mi o to, że ta książka pierwotnie była o Harrym Stylesie i to w niej tak lubiłam. Jednak dla osób, które czytają książki sporadycznie, a chcą zacząć przygodę, z bardziej pikantnym romansem ta książka będzie idealna, ale nie oczekiwałabym od niej za wiele :)



SEN, W KTÓRYM WIESZ, ŻE ŚNISZ, czyli książka, która jest typowym średniakiem.

Taką książką jest na pewno "Zmierzch". Wiem, że większość osób mnie za to zlinczuje, ale ja nie mogłam przejść tej książki. Czytałam i czytałam, a końca nie było widać.



KOSZMAR, czyli książka, po której nie mogłaś spać.


Taką książką jest na pewno ''Gałęziste". Po tym strasznie bałam sie przejeżdżać przez las a co dopiero spać :D Drugą taką książką kilka lat temu była ''Komnata Tajemnic". Możecie się śmiać, ale zawsze, gdy czytałam tę część Harry’ego, bałam się później iść do łazienki, żeby Bazyliszka nie spotkać. :D



 SEN, O KTÓRYM PAMIĘTASZ OD LAT, czyli książka, do której chętnie wracasz.


Taką książką jest oczywiście Harry Potter. Uwielbiam do niej wracać i czytam ją w każde wakacje. :)



SEN, O KTÓRYM CHCESZ JAK NAJSZYBCIEJ ZAPOMNIEĆ, czyli najgorsza książka na półce.


Hmm.. Myślę, że jest to ''Wybacz, ale chce się z Tobą ożenić". Narracja jest straszna i nie mogę jej skończyć.



SEN, W KTÓRYM NIE BYŁAŚ SOBĄ, czyli książka, w której bohater nie jest człowiekiem.

Hmm. Myślę, że mogę tu wpisać Syriusza, który był animagiem i zmieniał się w psa, a także Lupin, który był wilkołakiem. Kolejną taką postacią jest Tamlin, który był wilkiem.



SENNE MARZENIE, czyli książka, w której chcesz żyć.

Oczywistą oczywistością jest to, że chciałabym żyć w świecie Harrego Pottera. Jest to piękny świat do, którego chyba chciałby należeć każdy. Drugim takim miejscem jest świat z serii ''Rywalki". Strasznie mi się podobała ta książka i jej wykreowany świat, który też na swój sposób był magiczny. Każda dziewczyna pragnie być księżniczką i w tej książce w końcu się to spełnia.


WSPÓLNY SEN, czyli kto ma wyśnić ten tag.
Oraz wszyscy, którzy maja ochotę zrobić ten tag.


Mam nadzieję, że moje odpowiedzi Wam się podobały. Piszcie także swoje odpowiedzi w komentarzach.

Pozdrawiam Cieplutko
Agaa

P.S To jest mój setny opublikowany post na blogu .!  Jeeej <3

Strona na FB.

Instagram.

Lubimy Czytać



27 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominacje! Fajny pomysł z tym tagiem więc na pewno zrobię. Mam nadzieję, że w miarę szybko :D

    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny blog pozdrawiam☺☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy tag! Ostatnio rzucił mi się w oczy z pokemonami ;D
    Myślę, że jeśli odważę się robić tagi, to na pewno zacznę od sennego :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co się orientuję, wydawnictwo Kobiece ma w planach wydać całą serię o Braciach Slater - póki co musimy się zadowolić czterema częściami, ale hej! Cztery części to prawdziwa gratka. Do Harry'ego Pottera również z chęcią powracam. To moja ulubiona seria, a ekranizacje po prostu uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te części które wyszły od wydawnictwa kobiecego już mam w domu ale jak natknęłam się na t serię to nie mogłam się oprzeć i musiałam wszytko przeczytać od razu nie ważne w jakim języku :D
      A ekranizacje Harrego też uwielbiam <3

      Usuń
  5. Świetny tag, może wykorzystam. :)

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Harry Potter pojawiłby się i u mnie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się dotychczas z takim tagiem, bardzo ciekawe przedstawienie książkowych perełek i bubli! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że w niektórych przypadkach mam podobnie, zwłaszcza w "sen, który pochłania bez reszty": Szeptem i seria Braci Slater, wprost uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy tag, pierwsze widzę, aż go zrobię kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile Harry'ego! Również uwielbiam tę serię, ale nigdy się przez nią nie bałam :D Nie wiedziałam, że After miało być o Harrym z 1D, i tak nie przeczytam tego :D
    Dziękuję serdecznie za nominację, na blogu pewnie dopiero w marcu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na twoje odpowiedzi :)

      Usuń
  11. Świetny tag :) Ja również nie mogłam spać po książce "Gałęziste", ta lektura momentami była naprawdę straszna. Co do miejsca gdzie chciałabym się przenieść, to tak jak ty wybrałabym świat, w którym żyje America, zresztą cała seria "Selekcja" bardzo mi się podobała i bez dwóch zdań mogłabym żyć w tym świecie :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym chciała być w świecie HP i Rywalek <3 A co do tagu, to wydaje się dość okay, więc może, może, zrobię go u siebie...

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy tag. Oprócz Harrego żadnej z pozostałych książek nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy tag! Nie będę pisała swoich odpowiedzi, bo z wielką chęcią zrobię go niebawem u siebie na blogu. Do tej pory nie trafiłam na żaden równie interesujący. Dziękuję za pomysł. Oczywiście zrobię odsyłacz do Ciebie:)

    Pozdrawiam!
    Ewa z www.mybooksandpoetry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń