Podsumowanie marca.

Hej kochani.

Dziś zapraszam Was na czytelnicze podsumowanie marca.





Kupione książki:
1. ''Światło między oceanami'' - M.L. Stedman.

Tak jak widać udaje mi się wytrwać w postanowieniu noworocznym i udaje mi się kupić tylko jedną książkę miesięcznie.

Przeczytane :
1. "Szeptem"- B. Fitzpatrick.
2. ''Przyrodni brat"- P. Ward.
3. ''Crescendo"- B. Fitzpatrick.
4. ''Gwiazdor''- L. Paige, S. Simone.

Obserwatorzy:
Było: 139
Jest: 142


Łączna liczba wyświetleń :  27 981
Wyświetlenia w tym miesiącu: 686
Post pod, którym było najwięcej wyświetleń#66 Recenzja ''Tyran" - T.M. Frazier.
Najlepiej komentowany post #64 Recenzja ''Papierowa Księżniczka"- Erin Watt.
Najlepsza przeczytana książka: "Przyrodni Brat"
Najgorsza przeczytana książka : "Gwiazdor" ( nie jest to zła książka, ale na tle tych przeczytanych wypadła troszkę blado. Ale o tym już niedługo w recenzji).




Piosenek w tym miesiącu było bardzo dużo bo prawie pół miesiąca chorowałam, więc słuchałam ich dość dużo. Z seriali nadal nie skończyłam Pamiętników Wampirów, ale odświeżyłam sobie Tancerzy. Do tego polecam serdecznie film Baby Driver


Piszcie kochani jaki był Wasz marzec :)

Zaczytanego !


Strona na FB.

Instagram.

Lubimy Czytać



14 komentarzy:

  1. Gratuluję udanego miesiąca i silnej woli, by nie kupować mnóstwa książek. Zdradź proszę, jak to robisz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam dużo ebooków i może dlatego nie kupuje tylu książek :)

      Usuń
  2. Gratuluję wyników!
    W całości przeczytałam tylko o jedną więcej książkę od Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ciężko zrezygnować z książkowych zakupów :/ Tyle nowości ciekawych się pojawia. Chociaż nie kupiłam żadnego papierowego egzemplarza. To się liczy? :P Chyba nie bardzo ;)
    Życzę Ci powodzenia w kwietniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha chyba się nie liczy ale można próbować :)

      Usuń
  4. Wow przeczytałam wszystkie książki oprócz Crescendo. Przyrodni brat, Przyrodni brat! Uwielbam tę książkę, nie mogę się doczekać na Twoją recenzję. Pamiętam, że Szeptem to była dla mnie średnią książką, bo w ogóle niczym mnie nie zaskoczyła, a Gwiazdor... naprawdę lubię tę książkę. :D Podobało mi się to, że bohaterowie pragnęli w duchu prawdziwej miłości. I Baby Driver! Kocham ten film <3.

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szeptem czytam już 2 raz ale teraz nie podobało mi się tak jak za pierwszym razem. A Przyrodniego Brata kocham <3

      Usuń
  5. Co do seriali, masz na myśli polski serial Tancerze, czy jakiś inny? Bo nasz oglądałam, jak leciał w tv, podobał mi się nawet. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałaś ponownie Szeptem? W sumie taki powrót do tej serii mógłby być interesujący...
    Zaczytanego kwietnia i powodzenia!
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czytałam ponownie i dowiedziałam się jeszcze kilku ciekawych rzeczy z lektury, których nie zauważyłam wcześniej :)

      Usuń
  7. Z książkami było naprawdę nieźle, dodatkowo odkryłam serial Mr. Mercedes, genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kiedyś czytałam "Szeptem" :)

    OdpowiedzUsuń