#3 Recenzja "Łotr 1" Gwiezdne wojny - Historie.

Witajcie moi kochani.
Dziś mam dla Was recenzje filmu "Łotr 1" Gwiezdne Wojny - Historie.



Seria filmów jest Wam pewnie dobrze znana. Przyznam się, że nie przepadam z tą serią ale zawsze oglądam ją z ciekawości. Każdą część filmów obejrzałam przynajmniej raz. Nie jest to film, który zawsze oglądam gdy leci w telewizji ale przyznam się, że jest dobry i miło się go ogląda.

"Łotr 1" jest to pierwszy spin-off. Akcja dzieję sie kilka godzin przed 4 częścią ( "Nowa nadzieja".) Głównym wątkiem jest misją znalezienia i zdobycia przez grupę Rebeliantów planów Gwiazdy Śmierci.

W filmie nie ma wzmianki o rodzinie Skywalker'ów (chyba,że niewielka wzmianka o Lei.) W tej części nie ma standardowych żółtych napisów na początku filmu. Co mnie jednocześnie cieszyło, ale również uważam, że ich brakowało. Nadawało one jednak klimat Gwiezdnych Wojen. Mimo to jednak czuć ten brud starej trylogii.
Film dostaje u mnie kilka ujemnych punktów za szybki początek. Sceny szybko przeskakiwały z planety na planetę co nie pozwalało się skupić dokładniej na postaciach. Później jednak mamy już prostą fabułę i wszytko idzie tak jak powinno. Jednak koniec bardzo mnie zszokował. Był naprawdę bardzo zaskakujący i nie spodziewałam się go. Oglądając film miałam nadzieję, że Jyn i Cassian będą razem. Czuć było tą chemie miedzy nimi. Jednak czy są razem musicie dowiedzieć się sami.

Film jest bardzo dobry jednak ma parę błędów, ale mimo to się przyjemnie ogląda.

Moja ocena: 6/10

Mam nadzieje,że moja recenzja Wam się spodobała i pójdziecie do kina na ten właśnie film. Piszcie w komentarzach co sądzicie. Czekam z niecierpliwością.

Pozdrawiam
Agaa.



14 komentarzy:

  1. Ja całe życie stroniłam od Gwiezdnych Wojen, uważałam że to nie moje klimaty. Jednak rok temu z okazji najnowszej części mój chłopak wymusił na mnie obejrzenie wszystkich części i kurczę bardzo się cieszę, że to zrobiłam, bo.... Kocham gwiezdne wojny <3
    Przeżywałam całą gamę uczuć od ekscytacji nawet po płacz :o
    Co do Łotra. Jeszcze nie widziałam i nie wiem czy będę w stanie wyrobić się na seansy kinowe :( Obecnie jestem przytłoczona pracą...
    Ale może.. kto wie. Na pewno z chęcią :)
    Pozdrawiam, dziękuję za odwiedziny i za obserwację. Odwdzięczam się :)
    Marta z Na planecie Małego Księcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      też zawsze stroniłam od gwiezdnych wojen ale każdą część oglądam naprawdę z zaciekawieniem, a Łotr 1 jest naprawdę dobra :)

      Usuń
  2. Pewnie obejrzę to za jakieś pół roku: żaden ze mnie fan tego uniwersum. Rozumiem go, jasne, ale nie jara mnie :) Niemniej, mam wrażenie, że może mi się podobać bardziej, niż części poprzednie: słyszałam, że jest mniej "śmieszkowy" i ma cięższy klimat, a to zdecydowanie wole :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jest ten film kierowany do starszej grupy osób. Tak jak mówisz ma surowszy klimat i różni się od poprzednich części chociaż zachowuje ich klimat :D

      Usuń
  3. Jakiś czas temu byłam wielką fanką Gwiezdnych Wojen. Obecnie przerzuciłam się bardziej na książki i wampiry itp. Nieszczególnie interesowałam się całym tym szumem, który ostatnio zrobił się wokół Gwiezdnych Wojen i tak na prawdę nie znam tych wszystkich nowych twórczości- czy komiksów czy filmików, zwiastunów. Myślę, jednak, że ten oglądnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię szumu wokół filmów ale ten warto obejrzeć:)

      Usuń
  4. Nie jestem fanką gwiezdnych wojen to dlatego, że złamało mi serce to co stało się z Lordem Vaderem. Może obejrzę ten film bo mnie nim zaciekawiłaś.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja niestety z Gwiezdnymi Wojnami jestem na bakier. Jakoś nigdy mnie ta seria nie wciągnęła. ;/ Sama nie potrafię stwierdzić dlaczego, bo podobne klimaty bardzo lubię, ale akurat ta seria nie wkupiła się w moje łaski. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie powiem, zainteresowałaś mnie :) Chętnie do niej zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie oglądałam Gwiezdnych wojen niestety. Ale może jak teraz będzie wolne to coś sobie oglądnę. Słyszałam tyle pozytywnych opinii, że aż mi głupio że jeszcze nie oglądnęłam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe życie stronię od filmów (?) Gwiezdnych Wojen. Jednakże skoro pokochałam Harry'ego Potter'a a też przez całe życie się go wypierałam, to może i polubię Gwiezdne Wojny. Czas chyba zacząć próbować przekonać się do popularnych serii.

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kocham gwiezdne wojny i zaniedlugo ide na Lotr 1, wiec mam nadzieje ze bede zadowolona
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń