Nowy rok już tuż tuż więc zapraszam Was na podsumowanie roku 2017. W tamtym roku także robiłam takie podsumowanie więc możecie sobie zerknąć na zeszłoroczny post
A tymczasem przechodzę najpierw do statystyk :
1. Przeczytane książki :
Jest ich znacznie więcej niż w tamtym roku co mnie strasznie cieszy. Do tego udało mi się nawiązać kilka współprac, a przy tak zabieganym i zakręconym roku jaki miałam taka ilość książek jest naprawdę udana.
1. "Spójrz na mnie" N. Sparks.
2. "Eleonora i Park" R.Rowell.
3. "Chemia naszych serc" K.Sutherland.
4. "Śmierć miłości, czyli (anty)poradnik o tym, dlaczego boimy się kochać" A. Czyrska.
5 ''Before" A. Todd, (tę książkę dokończyłam w tym roku)
6. "Miasto Kosci"C. Clare (tę książkę dokończyłam w tym roku)
7. "PS I like You" Kasie West
8. "Chłopak na zastępstwo." Kasie West
9. "Girl Online Solo" Zoe Sugg
10. "Gałęziste " Artur Urbanowicz
11. "Szeptem" - Becca Fitzpatrick
12. "Crescendo" - Becca Fitzpatrick
13. "Cisza" - Becca Fitzpatrick
14. "Finale" - Becca Fitzpatrick
15. "Król Kruków" - Maggie Stiefvater
16. "Czas Żniw"- Samantha Shannon
17. "Pył Ziemi" - Rafał Cichowski.
18. "Chłopka z inne bajki" - Kasie West.
19. "Tysiąc pieter"- Katharine McGee.
20. ''Szóstka wron" L. Bardugo
21. ''Początek wszystkiego" R. Schneider
22. "Chłopak na zastępstwo"- K. West.
23." Zakon Mimów"- S. Shannon.
24. " After- Bez siebie nie przetrwamy"- A.Todd.
25. "Dom i umysł" Edward Bulwer-Lytton.
26. "Pollyanna" Eleanor H. Porter.
27. ''Miasto popiołów''- C. Clare.
28. ''Rywalki" - K. Cass.
29. "Elita" - K. Cass.
30. ''Black Ice"- B. Fitzpatrick.
31. " Milion odsłon Tash"- K. Ormsbee.
32. "Droga Wojownika" R.D. Carpenter.
33 "Książę i Gwardzista" - K. Cass.
34. '' Hopeless''- C. Hoover
35. " Następczyni ''- K. Cass.
36 ." Jedyna "- K. Cass.
37 " Korona" - K. Cass.
38. "Sexy Bastrad. Hard."- E. Jagger.
39 " Bracia Slater. Alec."- L.A Casey.
40. ''Ugly love''- C. Hoover.
41. "Bracia Slater. Dominic.''- L.A. Casey x2
42. '' Bracia Slater. Bronagh"- L.A. Casey.
43. "Gracz" - Vi Keeland
44. ''Sexy Bastard. Cash" - Eve Jagger.
45. ''King"- T. M. Frazier
46. ''Szukając kopciuszka" - Cooleen Hoover
Książki, które mi się najbardziej podobały :
Było tych książek naprawę dużo więc postawiłam na TOP 5 najlepszych książek tego roku.
5. Seria ''Sexy Bastard.".
Jak narazie przeczytałam dwie części, które są przetłumaczone na polski i bardzo mi się podobały. Lekkie, ciekawe książki, które mega szybko się czyta.
4.Seria ''Rywalki- K. Cass.
Zakochałam się w tym magicznym świecie. Ta książka zamieniła mnie znów w małą dziewczynkę, która pragnie zostać księżniczką.
3. ''Spójrz na mnie- N. Sparks
Wszystkie jego książki są wspaniałe, ale ta wyszła poza schemat. Jest inna, z odrobiną kryminału co podobało mi się w niej najbardziej.
2. Seria ''Szeptem" - B. Fitzpatrick.
Uwielbiam jej wszystkie książki, ale ta pobiła moje serie i moge wracać do niej bez końca.
1. Seria "Braci Slater"- L.A. Casey.
Mam już całą serię za sobą więc recenzje pojawią się niedługo i mogę powiedzieć tylko tyle, że to jak dla mnie objawienie tego roku. Jest w tych książkach wszystko co kocham i każda kolejna jest lepsza od drugiej i już nie mogę się doczekać ostatniej części tej książki. W Polsce jak narzazie była premiera Dominika i Bronagh, a już w styczniu będzie premiera Alec'a i Keeli. Reszta książek jest dostępna na Amazonie w wersji elektronicznej jak i papierowej.
Książki, które mi się nie podobały:
Takie też, niestety były, ale na szczęście tylko jedna.
1. ''Król Kruków"- Maggie Stiefvater.
Totalnie nie podszedł mi świat, który wykreowała autorka. Ale jeśli chcecie dowiedzieć się co o niej sądzę zapraszam do zapoznania się z recenzją.
2. Obejrzane filmy.
Oczywiście nie pamiętam wszystkich filmów na jakich byłam, ale postanowiłam tu wymienić filmy, które mi się najbardziej podobały i nie podobały.
Filmy, które mi się podobały:
1. ''Aż do kości''2.'' Dunkierka''
3. ''TO''
4. ''Listy do M 3''
Filmy, które mi się nie podobały.
1.'' Botoks.''
2. ''Porady na zdrady.''
3. Statystyka i liczba obserwujących.
Pod koniec 2016 r. na blogu było 11 obserwujących. Na dzień dzisiejszy jest ich aż 127. Dziękuję Wam za to kochani z całego mojego serduszka. Bez Was nie byłabym tu gdzie jestem. <3
Wyświetleń pod koniec 2016 było 1 736, natomiast teraz jest 25 018.
4. Odwiedzone miejsca
1. Warszawa.
2. Kraków.
3. Sandomierz.
4. Poronin.
5. Częstochowa.
5. Najważniejsze wydarzenia w 2017r.
- Luty - Pierwsza recenzencka współpraca.
- Marzec- pPierwszy konkurs na blogu .
- Kwiecień - Wycieczka do Częstochowy i ukończenie szkoły.
- Maj- Matury, wizyta w Krakowie, założenie bookstagrama.
- Czerwiec- Moje urodziny .
- Lipiec/ Sierpień / Wrzesień - długo wyczekiwane wakacje i ostanie tak długie wakacje.
- Październik - rozpoczęcie studiów, spotkanie autorskie z N. Sparksem w Warszawie.
- Grudzień - Pierwsze urodziny bloga. [klik]
Podjęłam także współprace z wydawnictwami : Wydawnictwo ze Słownikiem, Wydawnictwo Psychoskok, Wydawnictwo SQN oraz Wydawnictwo Otwarte. Dziękuje serdecznie za zaufanie.
Mam nadzieję, że Was 2017r był równie udany. Oby 2018 był jeszcze lepszy. Trzymam kciuki <3
Pozdrawiam Was serdecznie w tym nowym roku.
Agaa
Świetne podsumowanie :) U mnie liczba przeczytanych książek trochę mniejsza, ale też miałam w tym roku maturę, a na studiach zwaliło się strasznie dużo obowiązków, więc i tak jestem zadowolona :)
OdpowiedzUsuńhttp://mala-czytelniczka.blogspot.com/
Najważniejsze, że jesteś zadowolona :) Ten rok na pewno będzie lepszy :*
UsuńJa to zapewne góruję na liście "obejrzanych" filmów. Aż jeden i to w lutym. Jakoś kiepsko mi to wychodzi. Gratuluję czytelniczych sukcesów i przeczytanych książek.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam serdecznie!
Dziękuję, a ja życzę więcej obejrzanych filmów :D
UsuńŚwietne podsumowanie,:)
OdpowiedzUsuńDziękuję :)
UsuńCo za ważny rok zakończyłaś :-) oj pamiętam te długie wakacje po maturze...ehhh.
OdpowiedzUsuńSzczęśliwego i abys dalej miala tak małą liste tych złych książek :-)
Dziękuję :)
UsuńMoja lista w 2017 mniejsza o kilka pozycji niż Twoja, a w bieżącym roku będzie ciężko o zmiany z racji zamieszania z ukończeniem studiów aczkolwiek będę próbować! :)
OdpowiedzUsuńhttps://pochlonietalektura.blogspot.com/
:>
UsuńGratuluje tylu przeczytanych książek. Mam ochotę nadrobić w tym roku troszeczkę,bo za mało przeczytałam. Nie przeczytałam ani jednej z Twojej listy. Nie moje typy książek,niestety. Jeśli masz ochotę to odwiedź mój blog. Na razie raczkuje,ale mam nadzieje na wsparcie i zostawienie obserwacji lub komentarza z Twojej strony.
OdpowiedzUsuńhttps://cisza7.blogspot.com/
Świetny wynik! Gratulacje :)
OdpowiedzUsuńU mnie "Król kruków" za to znajduje się w w tych zdecydowanie lepszych książek :)
Gratuluję!
OdpowiedzUsuńListy do M3 są super! Mnie strasznie zawiodło "La La Land" :(
Powodzenia w 2018r.!!
Gratuluję udanego roku. Książkowego. Blogowego. Życiowego :D
OdpowiedzUsuńSporo książek udało ci się przeczytać, w tym jedną złą. A to już rekord!
Powodzenia!
POCZYTAJ ZE MNĄ
Jak Król Kruków mógł Ci się nie podobać? Ja się zakochałam w tej serii.
OdpowiedzUsuńŚwietny książkowy rok! Gratuluję i życzę Ci, by 2018 był równie owocny!
OdpowiedzUsuńCo do Króla Kruków - to moja miłość, może dasz mu jeszcze jedną szansę? :D
Buziaki, BookPleasure
Gratuluje świetnego roku i tylu przeczytanych książek. Życzę zaczytanego 2018 :D
OdpowiedzUsuńPozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
http://happy1forever.blogspot.com/
Widzę, że czytamy takie same książki :D
OdpowiedzUsuńGratuluję tak wielu osiągnięć i życzę jeszcze bardziej twórczego 2018 roku!
https://zapiskiisi.blogspot.com/
Gratuluję osiągnięć! Super podsumowanie!
OdpowiedzUsuńDołączam do obserwatorów bloga!
Pozdrawiam, Daria z book-night