TBR na jesień i zimę.

Hej kochani.

Dziś przygotowałam dla Was małe TBR na jesień i  zimę. Wiem, że do zimy jest jeszcze troszkę czasu, ale jesień jest tuż tuż więc stad ten post. Moje TBR na lato wyszło dosyć blado, więc mam nadzieję, że teraz trochę lepiej mi pójdzie.


Książki na półce:

1."Pieśń Jutra"- S. Shannon.
2."Królestwo Kanciarzy"-L. Bardugo.
3."Dwór cierni i róż''- S.J. Mass.
4."Dwór mgieł i furii"- S. J. Mass.
5."Szukając Alaski"- J. Green.
6."Niezgodna"- V. Roth.



Książki, które chce kupić:

1. "Bracia Slater- Dominic"- L.A Casey.
2."Blisko Ciebie"-K. West.
3."Ugly Love"- C. Hoover.
4."Caraval. Chłopak, który smakował jak północ"- S. Garber.


Serie, które chce dokończyć:

1. "Dary Anioła : "Miasto upadłych aniołów", "Miasto zagubionych dusz" i "Miasto niebiańskiego ognia."



Tak jak widzicie na te kilka miesięcy nie jest da dużo książek, więc mam nadzieję, że je wszytkie przeczytam. Piszcie jakie Wy macie plany na ten czas :)


Buziaczki.
Agaa.

Strona na FB.


Instagram.


Lubimy Czytać


17 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że spodobają Ci się Dwory, bo dla mnie jest to jedna z moich ulubionych trylogii, chociaż przyznaję, że ma wiele wad.
    Królestwo Kanciarzy to chyba najlepsza książka, jaką przeczytałam w tym roku!
    Pozdrawiam,
    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać kiedy je przeczytam :)

      Usuń
  2. Ogólnie mówiąc nigdy nie robię czytelniczych planów, ponieważ nigdy nic z tego nie wychodzi :D
    Mój stos hańby sięga już niemalże sufitu, a ja nadal nie mam co czytać, więc no.. :p
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam planów, bo nie ma za dużo czasu. Czytam co dopadnę :P
    Trzymam kciuki za realizacje planów!

    ZAPRASZAM NA KSIĄŻKĘ

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm w planach mam z pewnością nową książkę Hoover, Listy do utraconej, Lab girl i kilka innych pozycji, no i oczywiście będę szukać pozycji z świętami w tle (ale to na grudzień) :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwory są genialne! Oby Ci się spodobały :) Ja planuję sięgnąć po "Zgromadzenie ceni", czwarty tom serii LUX i byłabym przeszczęśliwa, gdyby udało mi się przeczytać "Powstanie" czyli drugą część "Wojen alchemicznych" :) Na razie więcej nie planuję ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seri LUX jeszcze nie czytałam ale mam ją w planach :>

      Usuń
  6. Powodzenia! Ja na razie rezygnuję z robienia TBR'u.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaa Dary :)
    Polecam dokończyć i zabierać się potem za resztę książek ze świata nocnych łowców :D
    Ja również powinnam się w końcu zabrać za Dwory ;)
    Pozdrawiam, Tiggerss
    http://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko planuję, co będę czytać, ale jesienią pewnie sięgnę po jakieś horrory i kryminały :) A może coś fantasy? :D Jeszcze nie wiem :) Ale za Ciebie trzymam kciuki! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    oliviaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie robię TBR, bo wiem, że z mojego planowania i tak nigdy nic nie wychodzi ;) wolę sięgać po to na co w danej chwili mam ochotę. U mnie taki system się lepiej sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń