BACK TO SCHOOL.

Witajcie kochani.

Rozpoczęcie roku już w poniedziałek, więc przygotowałam dla Was kilka rzeczy, które powinny Wam się przydać w tym nowym roku szkolnym.



1. Jako pierwsze jest dobre nastawienie. Łatwiej Wam będzie się zapoznać z nowymi ludźmi, gdy idziecie do nowej klasy, ale także pomoże Wam miło spędzić czas w szkole. Wiem jak, to jest i czasem ciężko o dobre nastawienie, ale musicie mi uwierzyć, że to pomaga. Od razu lepiej się czujemy i ludzie lepiej nas odbierają. Najważniejsze jest pierwsze wrażenie, więc lepiej powitać nowy rok szkolny z uśmiechem niż z ponurą miną. :)



2. Drugą ważną rzeczą w szkole jest organizacja, a mnie w tym pomaga kalendarz szkolny/studencki. Można tam zapisać nie tylko plan lekcji, ale także, kiedy są sprawdzany, kartkówki, ważne dla nas wydarzenia jak np. wycieczki szkolne, wyjścia do kina z klasą itp. Pomaga mi to bardzo w nauce, bo wiem co na, kiedy mam zrobić i nie muszę się nikogo o nic dopytywać.

3. Jako trzecią mam dla Was przydatną aplikację jaką jest Quick Timetable Lite, czyli po prostu plan lekcji. Naprawdę świetnie się sprawdza, można modyfikować lekcje, zmieniać kolory i jest naprawdę prosty w obsłudze. Tu macie linki do tej aplikacji: (Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.idalmedia.android.timetable), (IOS: https://itunes.apple.com/pl/app/quick-timetable-lite/id594880922?mt=8).




4. To chyba najważniejsze dla nas, czyli ulubiona książka, bądź książka, którą teraz czytacie. Jeśli nie chcecie zabierać wielkiej książki do szkoły, to można zaopatrzyć się w wydania kieszonkowe. Natomiast jeśli macie mało miejsca w torbie bądź plecaku wystarczy wziąć czytnik ebook. Niestety nie wszyscy (w tym ja) posiadamy takowe czytniki, więc wystarczy poszukać książek w pdf i ściągnąć na telefon. Dużo książek w całości znajdziecie na chomikuj.pl i stamtąd właśnie ściągałam książki, chodząc do szkoły.



5. W nowym roku szkolnym warto także pamiętać o tym, by być dobrze nawodnionym i najedzonym. Ja rano nie jem śniadania, dlatego zawsze w szkole mam butelkę wody i kanapki bądź inne przekąski, które mogę zjeść w ciągu dnia. Pomaga to w koncentracji i nie jesteśmy tak senni w ciągu oraz nie boli nas głowa.

Mam nadzieję, że moje pierwsze na blogu Back to school Wam się podobało. Mam nadzieję, że komuś pomogłam bądź zainspirowała kogoś. Piszcie w komentarzach, do jakiej klasy teraz idziecie bądź na który rok studiów będziecie szli.

Uściski.
Agaa

Strona na FB.

Instagram.

Lubimy Czytać

23 komentarze:

  1. Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś, sto procent prawdy dlatego też ja zawsze staram się dbać o każda z tych rzeczy! Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w nowym roku szkolnym :)

    paulina-berczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :) Dla mnie jednak najważniejsze jest te dobre nastawienie , to gra kluczową rolę.
    Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Punkty dotyczące organizacji, to coś dla mnie. Jestem wiecznie roztrzepana i wszystko robię na ostatnią chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam kiedyś ale od kliku lat prowadzę taki kalendarzyk albo po prostu robię listy rzeczy, których, np mam zrobić i się ich trzymam. To naprawdę pomaga ;>

      Usuń
  4. Ehh jak sobie pomyślę, ze to już ostatni dzień wakacji, to mi się wszystkiego odechciewa... ;/
    Idę teraz do 3 liceum - maturalna klasa i będzie to najkrótszy rok szkolny w moim życiu, więc na pewno bedzie to dla mnie ważne, żeby jak najlepiej przeżyć te osiem miesięcy. ;)
    Pozdrawiam! :)
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnia klasa to bez wątpienia najlepszy czas w szkole :)

      Usuń
  5. Te wszystkie rzeczy, o których wspomniałaś zdecydowanie są bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post :) Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś.
    Pozdrawiam!

    https://kana--kana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie się zgadzam. Nie mogę uwierzyć, że już jest szkoła eh.
    Pozdrawiam,
    Laura z loreenbooklover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda skończyłam już szkołę, ale jeszcze studiuje. Pierwszy raz słyszę o Quick Timetable Lite - ciekawa aplikacja :D A książka dla książkoholika to obowiązkowe wyposażenie :D Dobre nastawienie i organizacja to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne i proste rady :) Z wszystkich korzystam od dawna ^^ Fajna ta apka :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post! Aż się chce wracać do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :D Mi się już nie przyda hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Post bardzo ciekawy, jednak mnie jakoś nie naszła ochota na powrót do szkoły. :D Zgadzam się z Tobą w 100%, jednak niektóre z wymienione przez Ciebie punktów są dla mnie nierealne. Np. nigdy nie udaje mi się prowadzić kalendarza, który wydaje mi się kompletnie zbędny. Wszystkie informacje o kartkówkach i sprawdzianach zapamiętuję sama z siebie, więc nawet jak próbowałam wszystko zapisywać, to i tak nie sprawdzałam tego. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Post bardzo przyjemnie się czyta i jest ciekawy :)
    Zastanawiam się czy tylko ja noszę zawsze grubaski do szkoły xD
    Jest to pewnie spowodowane tym, że nie mam za dużo rzeczy w torbie przez szkolną szafkę.
    Pozdrawiam, Tiggerss
    https://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Żeby wszystko było takie łatwe do ogarnięcia, jak piszesz, hah. Cieszę się, że to mój ostatni rok w szkolę, bo mam już serdecznie tego dość XD
    Właśnie mi przypomniałaś o tej apce z planem lekcji, bo miałam ją zainstalować XD

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń