Podsumowanie sierpnia.

Witajcie kochani.

Wakacje się już kończą co za tym idzie także sierpień się kończy, dlatego przygotowałam dla Was podsumowanie sierpnia.




Kupione książki:

1. "Elita"- Kiera Cass.

Obiecałam sobie, że nie będę kupować książek, ale jednak książka to prawie nic :D

Przeczytane książki:
1. ''Miasto popiołów''- C. Clare. (recenzja)
2. ''Rywalki" - K. Cass.  (recenzja)
3. "Elita" - K. Cass. ( recenzja )
4. ''Black Ice"- B. Fitzpatrick. (recenzja wkrótce)
5. " Milion odsłon Tash"-  K. Ormsbee.  (recenzja)
6. "Droga Wojownika" R.D. Carpenter. (recenzja)
7. "Książę i Gwardzista" - K. Cass. (recenzja wkrótce)


Obserwatorzy:
Było: 102
Jest: 111

Dziękuje Wam kochani z całego serduszka za każdą obserwacje. Wszystkim razem i każdemu z osobna <3

Łączna liczba wyświetleń : 14 674
Wyświetlenia w tym miesiącu: 1 442
Post pod, którym było najwięcej wyświetleń :  #47 Recenzja "DOLINA MGIEŁ. Cz I. „Droga Wojownika”-R. D. Carpenter.
Najlepiej komentowany post: #48 Recenzja ''Rywalki" - Kiera Cass.

W tym miesiącu nie mam najlepszej ani najgorszej książki.

Piosenki miesiąca:
1. Zedd, Liam Payne- Get Low.
2. Żabson- Księżniczki.
3. Żabson ft. Quebonafide - Czarne okulary
4. Lauv - I Like Me Better
5. Camila Cabello - Havana ft. Young Thug

Serial miesiąca
W tym miesiącu oglądałam "Bractwo Czerwonej Opaski" i polecam serdecznie. Byłam także w kinie na ''Annabell- Narodziny Zła" i film był naprawdę bardzo dobry. Trzyma napięciu, a jako, że mnie łatwo jest przestraszyć i rzadko oglądam horrory to ten mi się naprawdę podobał.


Zapraszam Was także na mój instagram, facebook'a, zblogowanych i lubimy czytać :) Linki niżej :D



Mam nadzieję, że takie podsumowanie Wam się spodobało. Piszcie jaki był Wasz sierpień. :)

Uściski
Agaa.

17 komentarzy:

  1. Gratuluję tak dobre miesiąca!
    interesujące piosenki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku :D U mnie było podobnie, udało mi się przeczytać 6 książek z czego jestem zadowolona. Chociaż zaniedbałam bloga.. i już z tego nie jestem zadowolona :C.. Coś za coś. Ty chociaż znalazłaś przy czytaniu czas na blogowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to miałam mało czasu dla bloga i jestem do tyłu bardzo z instagramem ogólnie social media :)Mam nadzieję, że we wrześniu to nadrobię.

      Usuń
  3. "Black ice" jest super <3 A ja muszę zabrać się wreszcie za "Dary anioła".
    Pozdrawiam ,Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabieraj się koniecznie a Blac ice też mi się bardzo podobało :)

      Usuń
  4. Widzę, że naprawdę świetny miesiąc! :D A co do premier filmowych...zastanawiałaś się już na co pójdziesz do kina we wrześniu (jeśli takie plany kiedykolwiek były)? c:

    https://miedzynamiksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zastanawiałam się jeszcze :) Wypady do kina u mnie są raczej spontaniczne :D

      Usuń
  5. W sumie dość dobre statystyki :) Gratulacje :D A piosenki super <333

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  6. Miasto popiołów <3

    Gratulacje wyników! ;)

    Pozdrawiam, febliki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wyniki! U mnie sierpień zakończy się chyba 10 książkami :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników! :) Sama powiedziałam sobie, że na razie nie będę nic kupować, a tyle nowości, że mnie bardzo kusi. Pewnie długo nie wytrzymam i kupię. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, piękne wyniki! :) "Annabell. Narodziny zła" niezwykle mnie intryguje, mimo że nie widziałam pierwszej części (bo to druga część, prawda?). Być może kiedyś to nadrobię, może nawet niedługo - jako świeżo upieczona studentka mam jeszcze około miesiąca najdłuższych wakacji w życiu. :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    Królowa Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spokojnie obejrzeć tę część bez znajomości tamtej :)

      Usuń
  10. Jestem ciekawa Twojego zdania na temat "Black Ice". Mi książka się podobała, miała fajny klimat, ale zakończenie było średnio zaskakujące.
    "Annabell- Narodziny Zła" może obejrzę, jak najdzie mnie ochota na horror. Mnie natomiast bardzo trudno przestraszyć. Niestety :/ Przez to nie za często oglądam horrory, bo zazwyczaj jestem rozczarowana.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń