Podsumowanie stycznia i lutego.

Witajcie kochani.

Dziś mam dla Was czytelnicze podsumowanie dwóch pierwszych miesięcy nowego roku.


STYCZEŃ


Kupione książki: 
1. ''Bracia Slater. Alec"- L.A. Casey.

Moim postanowieniem noworocznym było nie kupowanie aż tylu książek więc ta tylko jedna to naprawdę sukces.

Przeczytane książki:
1. "Bracia Slater. Ryder"- L.A. Casey.
2. ''Bracia Slater. Alec"- L.A. Casey.

Ze względu na to, że miesiąc styczeń jest miesiącem zaliczeń i sesji udało mi się przeczytać tylko albo aż dwie książki (nie wymieniając tych naukowych).

Obserwatorzy:
Pod koniec roku było : 127 obserwujących.
Jest: 136
Przybyło 9 obserwujących <3


Łączna liczba wyświetleń : 26 436
Wyświetlenia w tym miesiącu: 950
Post pod, którym było najwięcej wyświetleń : Senny book tag.
Najlepiej komentowany post: #61 Recenzja ''King"- TM. Frazier.

Piosenki miesiąca :
1. G-Eazy & Halsey - Him & I
2. Anitta & J Balvin - Downtown
3. Maluma - Corazón

Serial miesiąca:
1. Dynasia
2. (Nadal) Pamiętniki Wampirów.


LUTY



Kupione książki: 
1. ''We dwoje" - N. Sparks.
2. ''Blisko Ciebie" - K. West ( tę w sumie dostałam na walentynki)

Z moim postanowieniem noworocznym chyba nie jest aż tak źle.. :D


Przeczytane książki:
1. ''Bracia Slater. Keela" - LA. Casey.
2.'' Turbulencja" - W. G. Williams.
3. ''Blisko Ciebie"- K. West.
4. ''Papierowa Księżniczka"- E. Watt.
5. '' Broken Prince" - E. Watt.
6. ''Tyran" - TM. Frazier.

Z racji tego, że cały luty miałam wolne udało mi się nadrobić troszkę książek.


Obserwatorzy:
Było : 136
Jest : 139


Łączna liczba wyświetleń :  27 102
Wyświetlenia w tym miesiącu:   971
Post pod, którym było najwięcej wyświetleń :  #63 Recenzja ''Blisko Ciebie" - Kasie West.
Najlepiej komentowany post: #62 Recenzja "Bracia Slater - Bronagh" - L.A. Casey.


W tym miesiącu słuchałam tych samych piosenek co w styczniu i to samo było z serialami ( chyba nigdy nie skończę tych Pamiętników).


Piszcie kochani jaki był Wasz styczeń i luty :)

Zaczytanego!
Agaa

Strona na FB.

Instagram.

Lubimy Czytać



10 komentarzy:

  1. O, widzę, że nie tylko ja mam obsesję na punkcie ,,Him&I". Jeśli mam być szczera, to wszystko zostało spowodowane przez serial ,,The End Of The F***king World". Gdzieś oglądałam jakiś filmik, dotyczący tego serialu i trafiłam na tę piosenkę.
    Cóż, te dwa miesiące wyglądają u Ciebie stosunkowo dobrze. Miejmy nadzieję, że marzec będzie bardzo owocny. A może nawet bardziej. :)
    I powodzenia w kończeniu TVD!

    Ściskam,
    Iza z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tytuły udało Ci się przeczytać. Zaczytanego marca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników i czytelniczych i w obserwowanych. I skończ pamiętniki! :D Nie wiem na którym jesteś sezonie, ale mimo, że 7 i 8 nie są może aż tak świetne (według mnie) jak reszta 6 sezonów, to jednak warto dokończyć tę serię... bo końcowe odcinki trzymają w napięciu i są boskie. :)

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre wyniki! U mnie też styczeń wypadł trochę blado przez wzgląd na sesję, ale teraz powinno być już tylko lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników :D Raz jest gorzej, raz lepiej, tak to już jest :D
    Zaczytanego marca! ;)

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje zaczytanych miesięcy, sesja i podręczniki też się liczą :D
    U mnie podobne piosenki, ale jako seriale: Lucyfer. PW nie dla mnie, za dużo odcinków :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo Pamiętniki Wampirów. Zastanawiam się kiedy ja znajdę na nich czas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wynik :) ja w lutym przeczytałam 7 książek i wszystkie były super, ale najbardziej podobała mi się "Dziewczyny chcą się zabawić", polecam po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń